Alla hjärtans dag

image2
När man ändå sitter här hemma och tycker synd om sig själv,
så passar man på att skaffa en blogg, som jag inte fattar något av. Men det lär man väl sig.
Har en förkylning som man inte skojar bort, och ont i halsen med.
Men som sagt varför ska man själv få lov att vara frisk när alla andra blir sjuka.
Bra början på sportlovet då.

image3

Eftersom vi nu går sista året på gymnasiet så ska vi klä ut oss vissa dagar i månaden
och idag var det kärlekstema i och med att det var alla hjärtans dag,
Och då tänker man, kärlek? Vad är det för outfit man ska ha på sig då.
Men eftersom Sara sov här inatt slog vi våra kloka huvuden ihop.
Det slutade med att vi bara var allmänt kära.
I skolan var vi kanske 5-10 personer som var utklädda, jag menar,
då får väl festkommiten börja tänka lite på att de inte har några bra/roliga tema.
Dagen har varit väldigt trevlig, vi hade samarbete med träningskolan idag, det var skoj, för de är så glada och härliga. 

Har även köpt varsin bukett tulpaner till farmor och farfar o mor och far.
Givetvis fick jag en bukett av farmor och farfar med,
inklusive 200 kr, de är för kära helt enkelt.
Jag och Sara som ska bli ännu mer nyttiga ska börja gå stavgång hur nu det ska gå,
så jag har varit iväg och köpt det idag med.
Herrarna tränade fotboll idag, men Anton som har problem med sin fot fick gå av från träningen,
så jag gick bort och snackade med honom ett tag.


Säg något!
Postat av: Mindy

ja, som sagt, ring så går vi ihopa! :)

2008-02-14 @ 23:05:23
URL: http://maaandimoe.blogg.se
Postat av: Johanna

krya på dig

2008-02-16 @ 01:31:42
URL: http://johannaodd.bilddagboken.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0