Ändrade planer

Jodå så att eee, då blev det match för min del ändå, bojje ringde mig innan och berättade att matchen var inställd mot Svalöv vi kom fram till att de var för att de inte vågade möta oss helt enkelt, haha. Så han sa att jag skulle vara med och spela mot Hittarp på söndag istället, på konstgräs då. Inte samling förrän halv 2 på söndag, bäst att skriva upp det här så man inte glömmer det sen. Har varit och handlat på storköpet idag, körde dit faktiskt. Har även pluggat svenska så hoppas på att jag kan det imorgon det är så himla mycket, och hennes prov ska alltid vara så svåra.


Säg något!
Postat av: Mindy

Jag slutar runt 17.30 tror jag, man vet aldrig med mitt jobb alltså. Men senast 18.
Så jag slår en pling när jag är hemma, så kan vi kanske gå då? Eller du är barnvakt då kanske?

2008-02-28 @ 22:36:42
URL: http://maaandimoe.blogg.se
Postat av: Mindy

Oh, ändrat design minsann! Samma som jag har, fast jag har ändrat min litta. ;)

Ja, men jag ringer imorgon ändå så kan vi snacka litta skit. (Om du inte kan gå.)

2008-02-28 @ 23:02:41
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0