Fotboll

Kom nyss hem från herrarnas fotbollsmatch, nu börjar vintern komma. Det var riktigt jävla kallt ute.
Och jag hade ändå på mig hela alltet, långkalsonger, raggsockar, mössa, vantar, halsduk, hjälpte det?
Nej inte direkt, så nu fryser man och förkylningen verkar inte vilja bli bättre heller.
Men dem vann matchen idag iaf, 1-0 de var fint. Känns alltid skönt att vinna första matchen, hoppas på att
de går lika bra för oss. Ovanligt att de var väldigt lugna idag med, brukar alltid höras på långa vägar när de spelar match, men idag gick de bra.  Läängtar som fan till Holland med ska bli riktigt roligt.

Nu ska jag krypa ner under mitt täcke och kolla på tv och vänta på att tacosen ska bli färdig.
Ikväll bär det upp till skogen, till Julia, vi ska se den nya filmen Sweeny Todd med Johnny Depp,
så det kan inte bli mer än bra, för han e ju så himla snöööger.

Säg något!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0