Ledig Fredag

Lediga idag eftersom vi hade Öppet hus förra året. Så idag har jag sovit riktigt länge, skönt att sova ut.
Upp och käkade frukost, man kan ju inte ligga i sängen hela dagen bara för man är ledig.
Hade bestämt mig för att städa min "lekstuga" så det gjorde jag efteråt.
Men hade ingen aning om hur mycket saker där var ute, så de var bara till att sätta igång och bära ut allt i garaget.
Det tog sin lilla tid, men nu sitter jag härute i min sköna säng, och har någon byrå, så här börjar bli riktigt hemtrevligt, Helst när internet funkar här med


Säg något!
Postat av: Mindy

HAHAHA! Kan se mig dig framför mig när du sitter där ute i din stuga med den bärbara. HAHA! :)

2008-02-16 @ 20:11:07
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0