Pizzabullar

Egentligen var det tänkt att jag skulle ut och gå men promenaden upp till affären fick mig på andra tankar, för det blåste alldeles för mycket tyckte jag. Så jag har bakat pizzabullar idag istället, riktigt bra blev dem och goda ovanpå allt. Snart ska jag iväg till Östra till Roger, far ska hjälpa han sätta upp en fläkt så jag hänger med så det blir redit gjort. Annars blir det bara till att ta det lugnt idag, skönt det.


Säg något!
Postat av: mindy

Jag tänkte också gå innan, men ändrade mig också ganska snabbt. Vilket jävla väder alltså!

Haha, "så det blir redigt gjort".
Du är rolig du. ;P

Kommer Sara imorgon?

2008-02-22 @ 22:32:56
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0