Plugg

Kort dag, började halv 10 och slutade 11.05 eller egentligen kl 15 idag men skulle ha självstudier till kl 14, och orka sitta så länge i skolan, där blir ändå aldrig något gjort så Parne skjutsade hem mig. Nu precis blev jag klar med uppgifterna om funktionshinder som ska lämnas in imorgon. Nu är det bara all svenska som ska pluggas in  i huvudet, har prov om romantiken och realismen och massa sagor vi ska läsa och lite om författare. Men det ska väl gå vägen. Var nyss inne på Kvidinge IF:s hemsida, Träningsmatchen mot Svalöv på lördag är inställd, för de fick inte ihop lag. Så det blir ingen match för mig i helgen, får väl skärpa till mig lite på träningarna antar jag, har inte kommit in i spelet riktigt än, är helt off, men de ska väl komma sen någongång hoppas jag. Nu blir de plugg igen :(


Säg något!
Postat av: mindy

Hrm, nu ljög du lite va? "Jag har match så jag kan inte." Jomen viiiisst. ;)
Nä, men sugen på att följa med eller?

2008-02-28 @ 18:46:41
URL: http://maaaandimoe.blogg.se
Postat av: Mindy

Lämnade in dom hos Zanna i Åstorp, men det var en kines som har sytt dom. Jag säger då det, kineser alltså... ;)

Ja, det är lugnt. Känn inte att jag tvingar dig bara, det är lugnt om du inte kan.
Bestämt dig ang. du vet vad? :)

2008-02-28 @ 20:14:30
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0