Schlagerkväll!

Drog till MIndy vid 19 igår, de var ju dags för schlagerkväll. Det var mycket trevligt och roligt, Kollade först Melodifestivalen, vi gjorde en röstning på vilka som skulle gå vidare, men ingen av oss vann. Sen körde vi en massa med kortleken, skulle ha straff och sånt, tex åla sig fram på golvet, kycklingdansen, breakdance och en massa. Sen kom Stoffe och Anton hem. Så då gick jag och Anton hem till mig, fick nog inte höra hela vägen att de hade festat med Kenny Jönsson Inne i Ängelholm. Somnade väl vid 5 imorse, de e lagom.

Idag: Vaknade runt 8 men somnade om igen och sov till 11. Anton och jag har lirat Guitar Hero idag, okej de var bra för att vara första gången idag. Skulle egentligen med Mindy och Jenny på vattengympa idag men kom på att jag ska upp till familjen Pommer eftersom Julias mamma fyller år så ska dit redan kl 5 och då hinner jag inte, så jag får hänga med nästa söndag. Sen kommer Sara hit ikväll vi ska ha mysis, kolla film och kränga lite.

Säg något!
Postat av: Mindy

Tack för igår! :)

2008-02-24 @ 19:35:42
URL: http://maaandimoe.blogg.se
Postat av: mindy

ja, dom är ju för jävla tjatiga. ;P
fast det hade jag också varit, haha.

2008-02-24 @ 23:52:23
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0