Stavgång

Sara kom till mig igår eftersin körlektion, vi skulle ut och testa på stavgång då. Men givetvis fastnade vi vid datan och photoshop. Men när klockan var 20.00 så gick vi iaf, i början kändes det helt knasigt. Men sen gick det bra, tyckte vi iaf. När vi kommit till Åstorp träffade vi Saras farmor och hon sa att vi gick rätt så det var bra.
Väl hemma hos Sara blev det till att krypa ner i sängen direkt, klockan var ju ändå 22.00 och det är lov. haha.
Vi kollade på Ghostship, den var sådär, lite läskig. Slapp se Hitta Nemo för den funkade inte.
Sara skulle laga pannkakor till frukost, men givetvis var det fel på stekjärnet för det kan ju inte vara Sara. Så det slutade med att vi gjorde plättar istället. Sen vid 13.00 så gick jag hem, helt själv med stavar, jag tog det helt enkelt. Hem till farmor och farfar och bastade o duschade, det var inte helt fel kan jag säga.

Säg något!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0