Strömavbrott

Det blev inte så mycket med att sätta upp fläkten, hann hålla på i en halvtimme/timme sen gick strömmen och den var ju inte borta den lilla stunden heller. Borta i över en o en halvtimme så där satt vi i köket och drack kaffe. Men eftersom där inte var någon ström kunde inte mer kaffe kokas så det börjades tas fram fick lampor och kolla fläkten och sätta ihop lite av det. Och jag skötte mig bra som arbetsledare. Jakob tyckte det var dumt att strömmen var borta han kunde ju inte spela tv spel då. Men jag lärde honom jag vet inte vad det heter men ni vet när man säger en ramsa och klappar händerna till varandra och sånt. Ja det är lite svårt att förklara men gör så gott jag kan. Sen när väl strömmen kommer tillbaka ja då fattas de ett rör till fläkten så då går det inte att göra mer ändå. Så då begav jag och min far oss hem, och det blåste ju inte det lilla heller. Värsta stormen ute.

Säg något!
Postat av: mindy

låter som du varit en bra arbetsledare ja! :)

2008-02-22 @ 23:42:58
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0