Toodaay

Eftersom inte bloggen funkade igårkväll får jag uppdatera lite.
Igår ringde de från väla, mina glasögon var redan färdiga, det gick snabbt så vi åkte ut där med en gång.
Sen Stack jag och far ut till Östra till Roger.
Idag fick jag upp tidigt och ta bussen till Klippan 9.50 hade körlektion på morgonen. Men jag ska väl inte klaga Sara hade redan 7.30 men det har jag nästa vecka. Var inne och körde i Ängelholm idag igen, blir antagligen Helsingborg nästa vecka hon snackade något om det iaf. Sen är det inte mycket kvar, man ska göra nåt som kallas för "lilla uppkörningen" med, sen efter det blir  det uppkörning. Skönt det ska bli när allt är färdigt.


Säg något!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0