Tröött

Det var för tidigt att köra idag ja, som tur ska jagi nte köra förrän 10.20 imorgon. Skönt det, missar några lektioner men men sånt är det. Blir hbg imorgon vi ska köra i, men det ska säkert gå bra. Denna dagen har varit riktigt seg och helt slut har jag varit. Efter skolan blev det middag hos farmor och farfar, sen klippte jag även honom.
Jag och far stack till väla sen och växlade pengar, har även kollat bilar på Peugeot och Chrysler idag, nog inte snygga. Det var allt för idag, nu ska jag krypa ner i sängen och sova kanske rent av.

Säg något!
Postat av: mindy

Var är det dina föräldrar ska?
Du är en svikare Pontiz, som inte kan festa med moi på fredag. Svikare. ;)

2008-02-26 @ 22:51:44
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0