Bra för sig

Ja det gäller det att göra. Vaknade upp hos Sara imorse, snacka om konstiga drömmar om att hon varit ute och gått med katten och hunden ville inte följa med. Och att Anton hade sprungit iväg med min Gitarr till guitar hero, snacka om knäppt haha. Givetvis är Sara seg så vi fick kuta till bussen snacka om att vi sprang, ni skulle sett. Sen blev det körskolan för vår del, jag skulle köra och de går fortfarande bra. Sen stack jag till min lektion men de gjorde inget vettigt, tjafsade som vanligt. Och jag fick mig ett litet samtal med läraren eftersom jag varit borta väldigt mycket från hennes lektioner nu. Sen minsann håla sista timmen, hur bra är inte de? Sådär för hon är alltid sjuk, hur ska hon kunna sätta betyg på oss.

Säg något!
Postat av: Dennis

haha, nej de var inte de. sköna killar

2008-03-12 @ 17:09:14
URL: http://denza.blogg.se
Postat av: Mindy

Haha, joooodå man har ju hört den förr. ;P
Jaså du, mkt frånvaro? illa, illa. ;)

2008-03-12 @ 18:34:30
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0