Färdig

Nuu blev jag precis klar med mitt projekt, himla tjatande om det, men de är så skönt. Får se vad hon säger på handledningen imorgon om hon tycker det är bra. Sen blir det antagligen redovisning om 2 veckor med så då måste jag ha fixat med mina bilder, men det är roligt men bilder så. Nu ska jag fixa in några bra låtar till min ipod, vet ni några bra?  Har fått en låt på huvudet med men har ingen aning om vad den heter eller vem som sjunger den, den går såhär. "Ohh baby, baby it´s a wild/wide world" Om ni vet vilken de är så skriv.


image10

Säg något!
Postat av: Anonym

Det är Mr. Big Wild world =).

2008-03-10 @ 18:26:54
Postat av: Anonym

eller originalet är av Cat Stevens!

2008-03-10 @ 18:31:50

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0