ferre

Jahopp då var man hos mia igår då som jag redan har berättat, Tänker dock inte berätta var jag var efter det, för de är pinsamt, hhahahaha. Men stack hem rätt så tidigt för folket var sådär. Gick upp för ett tag sen, och stack upp til matöppet och handlade mjölk och sen till blomsteraffären och handlade blommor. Sen ringde givetvis JP, och då skulle jag hänga med han och Jocke upp till matöppet fem min efter. Nu ska jag käka frukost sen blir det till att rymma undan lite innan mina föräldrar kommer hem.

Säg något!
Postat av: Mindy

Nu får du berätta vart du var! Fast det sa du kanske i telen igår?

2008-03-08 @ 13:28:03
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0