Gårdagen

Jadå det var ett fint gille, efter ett tag stack jag ner till Anton, han bor ju inte så långt därifrån. Rolig som han är satt han vid datan så jag kollade melodifestivalen med hans mamma istället. Senare kom min mamma och hämtade oss så stack vi hem till mig och lirade  guitar hero, eller rättare sagt Anton lirade det. Sen när Mindy och Stoffe kommit hem från Ängelhom så gick vi till dem och drack lite, men givetvis fick Mindy någon allergisk reaktion så hennes mamma fick komma och skjutsa in henne till sjukhuset. Och där slutade vår kväll, givetvis med guitar hero innan vi somnade haha

Säg något!
Postat av: Mindy

Jag är fan en partysabbare asså. ;)

2008-03-09 @ 15:51:30
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0