Gårdagen

Bloggen funkade inte igår så jag har inte kunnat uppdatera er.
Men nu ska jag göra som Mindy berätta om hela min gårdag.
Matchen igår ska vi kanske inte prata om det blev 2-7 till Stora Harrie, så jag är glad att jag bara spelade dem sista 20 så behöver inte jag ta åt mig av det snacket. Och ingen domare hade vi så Sillen fick komma efter hans match så vi fick vänta i en halvtimme. 
Efter matchen gick jag hem till Sonja och hämtade Jakob som vi skulle vara barnvakt till.
Sen hem och fixa och göra vid sig för morfar har fyllt år så vi skulle på gille där.
Jag övningskörde dit. Så käkade vi god mat sen drog jag och min kusin ut och tog ut pengar och handlade juice på macken. Sen åkte vi hem igen vid 9.
Då var det snabbt hem om och hämtade dricka för då blev det förfest hos Mindy, och Jenny gick hem när jag kom hon var trött. De var dåligt av henne, när jag kommer och allt. Men vi tog det själva jag och Mindy.
Vid elva kom min mor och Jakob och hämtade oss och skjutsade in oss till Trees. Därinne tog vi oss en drink sen blev det saloon, därefter gick vi till Bahnof. Där mötte vi även Stoffe och Anton. Inne på Bahnof tog vi det, dansade runt en strippstång, hahaha ångest på de? sådär, skit i de. Rolig kväll som fan.
Men hemfärden var inte speciellt lyckad, ingen som svarade i telefon.
Så jag säger som Mindy, den dagen jag har mitt körkort så kan ni glömma att ni ska få skjuts någonstans. 
Tillslut så blev det taxi hem, jag, anton, mindy och stoffe. Och i bilen tog Anton det, han var nog lagom och snackade hur mycket som helst. Sen lite klabb med att gå rakt.
Vi var hemma vid fyra, somnade väl vid 6, det är lagom.
Men det var en rolig kväll och det är huvudsaken.

image13

Säg något!
Postat av: Mindy

Haha, precis! Hon dansade ju inte lika bra som oss, och hon var ju inte lika snygga som oss heller!
Imma, vi tar alltid det!

2008-03-16 @ 17:08:19
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0