Helt slut

Sara och jag tog det mest lugnt innan hon skulle iväg till ekebo och jobba. Jag körde henne ut där, övningskörde då givetvis. Snöade satan i det, men jag tog de.
Sen hem igen satt och hade tråkigt, och det hade Anton med, så jag övningskörde även ut till honom vid 22.
Sen kom vi hem här och han lirade guitar hero, jättekul att han är bättre än mig nu då.
Njaa får väl öva på de så han inte har något att skryta över. Kollade även lite på Alvin och gänget sen somnade vi.

Idag var det egentligen dags för DM - match mot Hyllie i Malmö, men de snöade för mycket så det blev inställt.
Och jag som vaknade redan halv 7, samling 9. Men somnade om igen vid 8, sen var frukosten klar 9.
Afff de var ingen höjdare att gå upp då, men de var bara till att pallra oss upp ur sängen.
Vi kollade klart på Alvin och gänget.
Har även varit på väla idag, jag växlade pengar till Holland och Anton beställde ett par fotbollsskor, orange var dem, bara till att hoppas på att dem är bra med.
Han åkte precis hem, och jag är helt slut. Han har varit på bråkhumör hela dagen.
Kivat satan i det har han, roligt om man ska ge igen, när han är hundra gånger starkare än mig.
Sprungit runt i halva huset, slängt ner varandra på golvet, ohh toosed var jag ett tag, haha
Så nu är jag helt slut!


Säg något!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0