Hos pettro

Lite dålig uppdatering här sen gårdagens händelser.
Igår så stack jag och Sara till Klippan och hem till Pettro  där satt vi och snackade en massa bara och givetvis kollade vi på Antikrundan, det är ju Pettros favoritprogram.
Jag och Sara blev hungrig så vi skulle gå till 21:an för de stängde ju kl 22 enligt Sara och vi kom in där vid 21 och de kollade på oss som vi inte var kloka för de stängde ju kl 21, de var ju torsdag och inte fredag. haha. Så det blev att vi gick till Preem och köpte en baguette istället, inte lika gott som en flottig pizza, men nyttigare.
Snöade satan gjorde det och jag och Sara hade precis missat bussen med 2 min, så vi ringde mor så hon fick komma och hämta oss, inte lönt att gå hem till Pettro igen eftersom de tar en halvtimme dit och en halvtimme tillbaka. 

Jag måste bara berätta att hemma hos Pettro så höll jag i hennes råtta Märtha, nog inte stentuff är jag. 
Hade aldrig gjort de om inte jag och Sara hade kollat på filmen Rattatouille, haha så modig man blir bara. 

Sen blev de sängen nästan direkt när man kommit hem + två huvudvärkstabletter ont i huvudet som fan. 

Jag i storstan!

image16

 

Säg något!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0