Korkad Busschaufför!

Idag har Särskolan varit hos oss och gjort lekar med oss. Min grupp hade karaoke, fyfan vad roligt det var kan jag säga. Det är så roligt att göra saker med dem för de uppskattar det på ett helt annat sätt.
Blir nöjda för så lite. Tro det eller ej men jag gick på min praktisk psykologi idag med, hade tänkt skita i den, men blev övertalad av Mattias att gå dit ändå. Sen fick vi sluta tidigare ändå, och jag sprang faktiskt till bussen, och precs när jag ska gå in mellan dem gallerna vad tror ni då busschauffören gör?  Jo han kör, korkad i huvudet.
Så det var bara till att gå in på skolan igen och vänta till halv 5 trodde jag, men åkte med Saras syrra hem istället. Varit i skogen och kollat en stuga idag med. Har inte snöat på hela dagen, men nu gör det de, bara för jag ska träna fotboll, seriöst det är bara därför.

Säg något!
Postat av: Mindy

Haha, och du har haft en bra dag eller?
Kolla din post!

2008-03-19 @ 19:42:39
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0