Mysteriet På Greveholm

Nu har jag äntligen sett alla avsnitten på dem, himla bra. Den bästa julkalendern ever. Nu är det bara desperate Housewives serien som jag har kvar att kolla på. Och nu ska jag sova, blir sovmorgon imorgon ändå eftersom vär lärare fortfarande är sjuk, skönt. Men de är ju inte ovanligt som jag nämnt innan. Nu ska jag sova.

"Allt har en naturlig förklaring ungar, ingenting händer av sig själv.
Det var troligen en liten mus som trampade omkring därinne "Jag vill höra jazz".
Jag vet inte, men dem stora vetenskapsmännen Einstein och Newton dom vet.
Och vet inte dom så kommer någon annan och tar reda på det.
Så förr eller senare kommer allting att ha en naturlig förklaring"

Säg något!
Postat av: Mindy

Det gick braaaa! Håll nu tummarna för intervjun ikväll! :) Hör av mig sen!

2008-03-14 @ 09:41:58
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0