Söndag

Inatt/imorse blev det inte så mycket sömn jag och Anton vaknade redan vid halv 10 och då gick vi upp och handlade bullar och ordnade med frukost. Sen har vi spelat playstation med Jakob idag, eller snarare Anton som har gjort det. King Kong och allt vad det nu heter, och alla mina låtar som han spelade upp sig till är borta igen, man fattar det inte. Bara till att börja om igen. Antons piggelinglassar är slut nu, han har väl käkat 5 stycken minst idag, han tog de. Vid 3 kom Roger och Annica och hämtade Jakob, och han tyckte Anton skulle följa med honom hem. Men det funkar ju inte. Vi har bara kollat lite klipp på youtube annars idag, han åkte hem för ett tag sen. Josse ringde precis om vi skulle dra ut till Källna där Sara är barnvakt. Så får se lite senare när jag har käkat min kebab, men jag ska bli nyttig igen faktiskt, ska börja ut och springa och sånt igen.


Säg något!
Postat av: Mindy

Vi ska ut & gå imorgon, ska du med?

2008-03-16 @ 17:09:43
URL: http://maaandimoe.blogg.se
Postat av: Mindy

ja, men det blir väl när jenny kommit hem. typ runt 17-tiden. kan du då?

2008-03-16 @ 17:30:05
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0