The day

Skolan idag, började med att jag gick på min handledning med projektet. Första lektionen började vi med att prata vad som hänt i helgen olyckan. Rätt jobbigt när vi satt i en ring helt tyst och lite låg musik. Men det gick ju. Annars har vi gjort ne undersökning idag på 146 frågor om  sex, ALLA RÄTT! Nej men de var lite tramsigt. Har mest gått med Erik idag vi har snackat en himla massa. Även Anton som har tramsat sig hela dan, sinne haha. Har varit ute och kört lite bil idag, ända till Perstorp, duktig är jag. Var även upp och Julia en runda, längesen vi träffades och snackade så de var kul.  Snart ska jag till Sara, sova hos henne inatt.


Säg något!
Postat av: Mindy

Oh, sexguru minsann!

2008-03-11 @ 22:14:32
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0