Trött

Tror ni jag kom iväg till Källna igår? Nä jag somnade redan kl 18.30 och Josse ringde och ringde, och jag tryckte bort och tryckte bort. Sen fick jag snackat med henne ändå och jag orkade verkligen inte resa mig ur sängen. Sen sov jag tills 8.30 idag men tänkte vad ska jag upp och göra då, så jag la mig och somnade om igen och sov tills 11, det är fint. Idag är vi lediga ska göra intervjuer egentligen, men jag gör min en annan dag ska inte vara färdig förrän efter påsklovet. Men har en hemuppgift som ska göras eftersom vi bad oss lediga idag. Vad är det för väder vi har egentligen, det snöar eller regnar eller vad det nu är..


Säg något!
Postat av: Strippstången.

Hahahaha, du är utvilad nu iaf! ;P
Du kan intervjua mig, jag är fan en kändis.

2008-03-17 @ 12:35:13
URL: http://maaandimoe.blogg.se
Postat av: mindy

OM jag kan!

2008-03-17 @ 12:52:32
URL: http://maaandimoe.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0