Helgen

Fredag:
Sebbe kom hit så fick jag köra hans bil upp och hämta franke på åsen.
Sen bar det av mot Svalöv där vi kollade på cupen, dem kom trea mycket bra.
Efteråt skulle vi givetvis till Mcdonalds och äta. Runt 12tiden.
Sen skjutsade vi hem Sandra, meningen att jag skulle ha sebbes bil.
Men det vågade inte han ju så det var bara för han att följa med hem och sova därhimma,
men mig och malin. var hemma runt 2 tiden.
Men somnade inte förrän några timmar senare, var bara massa snack och skratt.
Skrattade åt allt, så de var en mycket fin fredag.

Lördag:
När jag vaknade hade sebbe redan dratt och jobbat så de var jag och
malin kvar i sängen. Drog ner till alek sen, dansade lite med filippa och julia.
Sen upp till träningen, herrarna var med och lirade med oss eftersom vi inte var så många.
Var kul, men kunde inte lira så mycket förkylningen stoppade det.
Sen ner till alek och hämta saker, gjorde ve oss och förfestade hos mig.
Därefter upp till klubben sen folkets hus.
Utgång Bahnof med, hade den grymmaste taxichauffören.
Klabb med skjuts hem så vi var hemma runt 5.
Och han tog inte kort och allt klabb så de fick bli faktura.
Malin och Sebbe sov här inatt igen.

Söndag:
Slappande mest hela dagen, sen dök alek upp här med.
Vid 5 tiden stack vi och käkade i åstorp.
Och nu ikväll har jag slingat håret och ska sova efter jag sett into the blue.

Tack för helgen alla, inte haft så kul på länge och med så många skratt :)



Bilden tillägnad till Linnéa :)


Säg något!
Postat av: Mikaela

Låter som en kul helg..

2008-11-16 @ 22:03:18
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Mikaela

hehe mm, gjort annars idag då?

2008-11-16 @ 22:21:35
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0