Låt mig bli frisk !

Vaknade man idag, skitont i örat nu med.
Ahhh jag blir så trött på det, men fick pallra iväg mig till jobbet ändå.
Skulle slutat halv 2 idag, men blev två.

Perfekt tänkte jag, hem och göra engelskan med en gång.
Men givetvis somnade jag och sov i två timmer mycket fint.
Sen påbörjade jag den.
När jag äntligen var färdig så kom sebbe och malin.

Bara massa trams som vanligt haha.
Dem stack nyss hem och jag har duschat nu.
Ska bara föna håret och platta det och sen gå och lägga mig.
Jag menar sånt hinns inte med på morgonen. '



Säg något!
Postat av: Linnéa

nej, sånt hinns verkligen inte med. för man måste sova in i det sista! :)

2008-11-20 @ 22:55:37
URL: http://linneeaj.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0