Sjuuuk

Jobbet idag var riktigt segt, orkade knappt med något.
Den envisa jävla förkylningen har blivit värre igen.
Så det blev doktorn och fick rinexin istället för nässpray, får se om de är bra.
Lär väl aldrig bli av med detta skitet ändå, alla ungarna är sjuka på dagis ändå.

Blev sängen direkt när jag kom hem, hann sova i 20 minuter sen ringde
Micaela och väckte en om man skulle med och kolla innebandy men det pallade inte jag ju.
Så var de tänkt att sova igen, men nä då ringer Malin så kommer hon hit.

Efter lite övertalning och några sms så var jag med på att dra och kolla
innebandy dådå. Var ändå Helsingborg dem mötte.
Alek kom och hämtade oss vid 6 tiden.
Men det varade inte så länge för lille filippa blev sjuker igen, :(.
Så dem fick åka hem.
Men Micaela kom dit och kollade.
Vi såg två perioder sen drog jag sebbe och malin hem till mig
och kollade fotbollen istället.

Och nu har dem nyss dratt, så jag ska lägga mig i sängen och sova bort min feber
så att jag kan jobba imorgon.

Godnatt!



Säg något!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0