Snöööö

Vaknade idag med världens snö ute.
Och ingen bil för den skulle mor ha.
Men tur hade jag, för Sebbe var och jobbade i Kvidinge,
men det gick inte att måla ju så han körde mig till jobbet, tack för det.
Körde givetvis inom Åstorp och fick väckt malin, så hon fick följt med.

Skönt väder att vara ute i idag på jobb, snö och mys.
Bussen hem tog jag med, men sån tur som jag har med allt
så gick givetvis den bara till Åstorp så jag fick ju hoppa av där.
Fick bli hämtad där.

Sen har jag och far bytat däck på saaben.
Tro det eller ej men det gick bra och var
faktiskt rätt så roligt.

Malin och sebbe kom hit vid halv 6, vi har hunnit vara hemma
hos honom med och hämtat fotbollskläder, så han slipper sova hemma.
Nog inte halt ute heller ju..

Nä nu ska jag vara lite social :)


Mys med snöööö :)



Säg något!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0