Lillejul

Idag blev det ingen sovmorgon inte!
Gick upp redan klockan 9, sen bar det av till farmor och farfar.
Jag skulle fixa sillamadar och räkmackor sen bakade jag även nöttakakor :).
Rätt bra på det är jag ju..
Sen blev det några ärende till åstorp och har även varit på kyrkan och tänt ljus.
Nu ikväll har mormor, morfar, kusin, farmor o farfar varit här och klätt granen som
vi gör varje lillejul...
Så nu har dem precis kört hem, bara farmor och farfar som är kvar här :)
Sitter och lyssnar på ett par goa låtar..

Imorgon klockan 9 ska vi vara i skogen hos Familjen Pommer på julafrukost.
Har blivit en tradition, rätt så mysigt om jag själv får säga det..

Det var allt för idag, sääär viii


Säg något!
Postat av: ELIN (KUSSE)

Och det vaer riktigt rooligt ;D

2009-12-23 @ 22:54:30
Postat av: sandra

oooh tack för tipset! har du testat de?

2010-01-16 @ 02:43:27
URL: http://saaaandii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0