Dags att skriva kanske?

Det var ett tag sen man skrev här ju. Snarare förra året. haha.
Mycket har hänt sen dess ju, har hunnit vara både i Sälen och i Italien
och åkt skidor, skoj skoj :).
Kan ju börja med att berätta om min Valborg.


Torsdag:
Blev det öppningen på dagis redan halv 7,
men sen slutade jag ju kl 13 :)
Linnéa kom till mig senare framåt kvällen vi grillade,
mums så gott det blev.
Senare körde vi upp en runda i skogen,
När vi kommit hem blev det en film men vi somnade rätt så kvickt båda två.
Vid tre tiden ringde Sebbe om inte han o Lundahl kunde sova här,
jovisst inga problem.
Så vid fyra tiden dök dem upp.
Och givetvis tog han lika stor plats som alltid haha,
begriper inte de.


Fredag:
Stack jag och Linnéa upp till matöppet och handlade en mycket fin frukost.
Även Alek & töserna kom ner, vi satt i solen och Linnéa och glöttarna lekte i vattnet, haha.
Skulle skjutsa Alek, Katta & töserna till Hyllinge dem skulle på grillfest.
Vad tror ni händer då?
Jovisst bilen bara stänger av sig mitt på vägen,
så fick köra in till kanten men inte ville den starta.
Försökte starta med startkablar men den ville inte gå igång.
Så det blev en bogsering på de, gick bra förutom att Alek satt bredvid
och skrek "BROOOMMSA"  "SVÄÄNG" hahah.
Sandra fick hämta mig i Hyllinge därefter in till Ängelholm, mycket skoj,
spelade kubb och ett annat spel, makten mellan män och kvinnor :)..
Sen var Sebbe och Lundahl ändå i Ängelholm så åkte med dem hem vid halv 12 tiden.
Tog Kattas bil, men körde inte och hämtade dem förrän vid 1- tiden.
Sen somnade jag direkt när jag kom hem, mådde inte riktigt bra.


Lördag:
Var på väla och inhandlade nya fotbollsskor, dem gamla gick itu på träningen i onsdags.
Blev ett par vita adidas med guld, SKITSNYGGA!
På kvällen blev det kalas hos mormor, god mat och trevligt.
Blev en tidig kväll då med ont i halsen.
Vaknade vid 4-tiden med feber också :( ..


Söndag:
Skulle jag lirat men det blev inte så ju, såklart.
Linnéa kom med glass till mig, och en tidning vilken ängel :)
Kollade istället vann med 9-1 mot Munka gott :D.
Kina mat på kvällen, mycke fint satt de :).


Säg något!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0