Försvinn

Ja nu vill jag att de ska försvinna.
Jag vill inte vara sjuk mer nu, det har jag inte tid till.
Blir inget jobb imorgon nu för jag kan inte gå dit
med halsont och värsta förkylningen,
de verkar som om febern har lagt sig iaf, och det
är ju något positivt.
Har mest legat i sängen och kollat tv,
varit ute två rundor med Tezzie med, och det
var inget toppenväder för det, men de är ett måste.

LInnéa kommer ikväll, alltid skoj att träffa henne då
blir man lite gladare.
Vi ska kolla herrarna, b-laget möter Össjö,
så då är vi där!


Säg något!
Postat av: Linnéa

Hoppas dem har korv, för då ska jag äta det :D haha! ses sen vid kvart i sjuuu. :) <3

2009-05-05 @ 17:02:19
URL: http://linneeaj.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0