Helgen avklarad!

Här har de varit dålig uppdatering minsann.
Har fullt upp på helgerna, inte tid att sitta vid datan då.

Fredag:
Blev nytt ställe som sagt då, var ett trevligt dagis allt positivt där.
Körde och hämtade Tezzie på mors jobb sen körde vi hem
till farmor och farfar och fikade, jummi!
Linnéa dök upp på kvällen, vi stack bort och glodde herrarnas match.
Trevligt sällskap på bänken, haha Calle, Agge och Anton, tuffa killar ju.
Det bästa på hela matchen var ändå när Martin la frisparken innan
domaren blåst, så fick han tillsägelse, och vad svarar man då?
Jo "Men jag bara prövar", haha de var fint.
Sen efter matchen blev vi sugna på lite godis,
bara till att köra till storköpet och handla då, 120 spänn godis,
det är väl lagom en fredagkväll.
Sebbe kom lite senare, så han blev lite på gott humör efter förlusten.

Lördag:
Micaela satt och tjatade att vi skulle komma till Perstorp.
Så jag Emma Johansson tog tåget dit, kan ni förstå det.
Har inte åkt tåg sen förra valborg haha.
Jag och Linneá gick hem till Micki, satt och snackade medan hon gjorde sig färdig.
Sen hem till Linnéa så att hon också kunde snygga till sig.
Och klockan tickade på flitigt och sen skulle vi köra till Kvidinge.
Jag och Linnéa blev släppta hemma hos mig.
En trevlig stund i Perstorp med mycket skratt, och det gillas.  
Sen blev det lugnt hela kvällen Linneá åkte hem tidigt
och jag somnade minsann med kläder, linser och datan i sängen.

Söndag:
Inget kul att vakna med allt det på sig.
Gjorde mest inget hela dagen, kom upp till dukat frukostbord, som far
hade fixat, det är fint en söndag.
På eftermiddagen kom Alek och då åt vi middag, sen var det samling
till fotbollen.
Det finns alltså inget att säga om det, för vi kämpar inte tillräckligt.
Vi är inte värda en poäng, vi måste plocka fram det, vi kan mycket mer.
Förlorade med 4-1 iaf.
Senare på kvällen kom Anton och hämtade sin bil.
Och resten av kvällen tillbringade jag med min vän Sara i telefon.
Ett perfekt avslut på denna söndagen.

Säg något!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0