I belive in miracle

Knäet klabbar, åhh gör ont i det, och sen en smäll
på foten på träningen idag, det gååår inte bra nu..
Får väl dra och träna någon dag antar jag.
Plockade fram min pilates boll idag och tränade
lite på den, men de blir inte samma sak som när
man är på kupolen..
Hade nog behövt det med.
Inget jobb imorgon heller har jag, men på
fredag, fint ju man kan få lite fredags jobb.
Gött dem ringde från ett ställe behöver mig två veckor
framöver, tyvärr kan jag inte nästa då är ja fullbokad.
Men veckan därpå, topp topp :) 

Nu ska ja fortstätta kolla på 2½ men och messa färdigt,
sen ner i bingen, hade tänkt komma upp lite i tid imorgon,
sov till halv 11 idag.

Säg något!

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0