Måndag

Äntligen jobb idag, skönt att va tillbaka igen.
Slutade minsann halv 4 idag.
Sen blev de middag hos farmor och farfar, gottit.
Sandra dök upp runt halv 6, hon skulle med och träna idag.
Så vi drog dit vid sex, cabbe dit ofc plockade upp alek på matöppet med.
Så har nästan precis kommit hem, blev bastande efter
träningen idag, härligt.
Blir nog inte så tidigt i säng idag ändå, börjar inte förrän kl 12 imorgon.
Men sen har jag fått stängningen till halv 6 då.

Säg något!
Postat av: sandra

heeeeej gumman!

sjukt roligt att träna. jag ska faktiskt börja hos er har jag bestämt mig för idag. :)

paul tyckte det var en bra idé också. hihi. vi ses på onsdag gumman. sen måste vi festa en helg också.

pusspuss

2009-05-11 @ 22:54:59
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: Petro och Jossan

Hej fin blogg :) Kolla gärna in våran fina blogg:)

2009-05-11 @ 22:57:20
URL: http://petroochjossan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vad är din bloggadress?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0